Nieuwe kledinglijn en logo


Tijdens de geslaagde startdag afgelopen zaterdag presenteerde voorzitter Bertus Wijnne de nieuwe kledinglijn van EVV.  In eerste instantie was er behoefte aan nieuwe wedstrijdshirts om de samenwerking met naamsponsor Bultman-Hartholt goed tot uiting te laten komen. Vertegenwoordigers van de materiaal- en sponsorcommissie (Maria van den Pol, Gerard van Esterik, Daan Schouten en Henry Schuurman) vormden een werkgroep en onderzochten de wensen en mogelijkheden. Uiteindelijk kwamen zij in contact met kledingleverancier Mutasport. In die gesprekken ontstond het idee om niet alleen de shirts te vernieuwen, maar ook de rest van de EVV-outfit onder de loep te nemen. Daaruit kwam een prachtige nieuwe EVV-kledinglijn voort die naast shirts ook ontwerpen voor broekjes, trainingspakken, hoodies en tassen omvat. Het bestuur heeft deze kledinglijn omarmd en besloten deze de komende tijd gefaseerd in te voeren. Daarbij wordt uiteraard rekening gehouden met de afschrijvingstermijnen van de huidige kleding en de belangen van de shirtsponsoren.

Op voorstel van de werkgroep heeft het bestuur ook ingestemd met modernisering van het logo dat EVV al sinds de oprichting in 1976 gebruikte. Het nieuwe logo behoudt – als teken van respect voor EVV’s rijke historie – de kenmerkende afbeelding van de volleybalster, maar legt daarnaast nadrukkelijker de verbinding met Elburg. De komende periode zal het vernieuwde logo in de rest van de huisstijl worden doorgevoerd.

Contact opnemen met de webmaster